Sunday, November 29, 2009

PanggILan YanG mengEJutKan..

WHat PanggIlan Nye?

OMG, ada misscall FRom POLI?
Gosh... Naper dia call eks?
Time : 12.30 am
Date : 28. 11. 2009
Dia nak cakap apa eks dengan Aku?
or dia nak soh aku call balik.
Should I call him Back?
Ntahla I'm compius sangat. sangat2 xtau what should
I do, do i have to call him or not?

Tetiba tergerak hati nak call dia kan.
Call lah,

Aku : Hallo, naper tadi call?
Dia : Xda per saja je tadi kacau.
bercakap sampai la habis 23 minit.
Pasal bill i xkesah pun. Tetiba tergerak hati n
rasa menaruh harapan. Tapi memang aku
xpernah nak mengharapkan benda
yang pasti akan bukan menjadi hak milik aku.
So baik xpayah nak mengharapkan.
Toi x?
Yang penting, ayat last dia, dia mintak no seseorang
yang aku kenali. Kawan aku sendiri kots.
That is why aku xnak mengharap langsung
pada benda yang xakan menjadi hak milik
aku.
Maybe dia call or mesej aku pun sebab bosan kots.
N ada udang disebalik batu. Jahat nye apa yang aku
fikir tentang dia nie
No way, Dia xmacam tu kots. Dia okeyh
lah. Dia baik, aku percaya dengan dia.
Tapi semua orang xbagi aku
percaya dia seratus peratus sangat.
Xda lah aku percaya dia seratus peratus kan.
Aku buat biasa je dengan dia. Xda makna nyerh
nak believe in HIm 100 percent.

Perbualan seterusnya xmampu aku
nak teruskan, coz terlalu private sangat.
SAngat2 private. Nanti lah tunggu waktu yang sesuai ti aku
bagitau korang K.

2 comments:

  1. i think i was rite beside u when the conversation starts rite?? hahahhaa.. funny.. n myb he likes u kots... just layan jah!!!

    ReplyDelete
  2. No way lah,,
    xda sapa nak i laangah oip..
    dah la kurus.
    orang xsuka org kurus kots.
    apa masalahnye eks?
    i xfaham dalam hidup nie..

    ReplyDelete

Perasaan Anda