Friday, November 27, 2009

Dream Comes True ??

MimPi MenJadI KenYAtaaN !!

TIada Harapan dalam samaran,
Tiada Sinaran dalam keindahan,
Tiada mimpi yang tidak kebetulan,
Tiada mimpi yang tidak disengajakan.

nak di jadikan cerita,
one day, hari yang sangat tidak sengaja
aku bermimpi tentang seseorang
yang dah lama aku tidak ketemu.
Mungkin mimpi pasal dia rindu kots.
Mungkin. Nak tau x mimpi yang macam mana
aku mimpikan.Jangan terkejut plak aku
bgtau kan.
Macam nie, dalam mimpi aku.
aku dengan dia stay sama2
dkat satu rumah. Kitaorg seperti suami dan
isteri, Dia pergi kerja or kelas pun xpasti, aku mesti
salam dia, n dia mesti cium dahi aku.
terkejut x?
Mimpi nie dah sah2 xkan menjadi kenyataan. Bila
lah nak stay dengan dia kan.
Even nak duduk semeja dia pun
aku malu, n cakap pun sepatah tiga perktaan jerh.
Nie bahkan nak stay satu rumah
dengan dia,
nak sediakan dia pagi2. OMG. Tapi aku
mengharapkan jugak
kedatangan mimpi yang macam itu kan.
seronok sngt apa yang dimimpikan itu menjadi kenyataan.
Sapa xmak stay dengan orang yang kita minat
kan. Stay sama2. jaga makan pakai dia.
Semua kitaorang buat sama2. Kan bagus tu.
know what cuti nie
i xtau nak buat apa larh. Cuti sem memang susah
nak pikir nak buat apa kan.
Nak balik rumah pun malas,
bukan sebab xnak jumpa family tapi
duk rumah pun sorang jgak kan,
Yang paling mengejutkan, aku tetiba lah
bergurau dengan dia kan. Nak stay dengan dia.

OMG dia kata datang la stay dengan dia
kat kolej kediaman dia dkat UKM
omg, terkejut hell, adakah mimpi aku bakal menjadi
kenyataan. Adakah semua ni betul,
Dengan nada serius lagi aku
bertanya, adakah ini semua betul atau mimpi sahaja.
Aku terfikir jgak, nanti apa kata BF dia kan.
Dah la aku nie orang asing kan.
mesti BF dia fikir bukan2 plak kan pasal dia.
Xpasal2 dia gaduh dengan BF dia kan.
Aku xnak plak rumah tangga orang
retak because of me kan.
Tapi tawaran sudah dipelawakan nak buat
macam mana kan. So i pergi jerlah kan.
Tapi takut jgak kan.
apalah yang akan berlaku nanti. Dia boleh ke
terima I seadanya. Aku nie dah la ntah apa2
kan perangai Huhuhuhu.
I hope dia dapat terima aku seadanya kan.
Betoi x?

Dah seminggu aku bersama dia, Aku sangat2 la
happy dengan dia. Teramat happy, semua
benda kami lakukan bersama2. Kadang2
terfikir n terbayang bahawa
mimpi aku telah menjadi kenyataan yang
amat jelas ketara.
Dia kekelas aku salam, n sambut dia pulang2,
malam2 pergi makan sama2,
tido sama2 sangat seronok hidup
dalam keadaan yang sangat
seronok niehs. Huhuhuhu. Indah sangat2 berada
dalam keadaan ini. Seminggu sahaja waktu aku
bersama nya.
Di harap sangat dalam keadaan begini akan terus berpanjangan
tapi itu hanya impian yang langsung tidak akan
menjadi kenyataan, Dia Bukan Milikku. Mesti sedar tu,
Duduk disana dengan dia ibarat seperti marriage contract with him.
Hari Khamis 26. 11. 2oo9
maka terbatal lah marriage contract kami,
Tapi dalam hati aku,
xnak semua nie berakhir dengan begitu shja.
Hati aku mula menyanyagi dia.
hati aku mula berdetik.
Harap dia tidak seperti aku. Dia sudah berpunya,
Aku mesti bangun dari angan2 ini.
sesunguhnya awak.
Hidup bersama awak dalam seminggu nie ibrat
satu kehidupan baru yang sangat menyeronakkan.
Tuhan sahaja dapat membalas jasa dan kebaikan
yang awak berikan pada saya,
Thank You so much. After this i do not know,
bila lagi mampu i stay dengan U.
Hantar u pergi kelas,
sambut u balik kelas,
teman U pergi makan,
Malam2 makan sama2,
tido sama2,
semau benda hampir kita buat bersama.
Ini akan menjadi kenangan yang sangat
menerujakan dalam hati saya,

Thank U Jackkkkkkkkkky. Thanks For everything.

No comments:

Post a Comment

Perasaan Anda