Thursday, December 3, 2009

MengOng !!

Keluar Dengan Chatter Yang Bodoh. !!

Hari nie hari yang paling
menyampah dalam hidup aku,
keluar dengan seorang chatter
dekat YM nie.
Dah la tunggu dia 2jm tunggu.
Janji pukul 3 datang,
alih2 pukul 5 baru sampai,
melepas nak tengok muvie awal.
sangat geram dah masa nuggu dia.
Nasib baik aku nie jenis yang penyabar
n xcepat marah. Dalam hati bengan tu
wajib la ada kan. Semua orang da
perasaan kan. Dah la aku nie jenis xsuka orang
xtepati janji n buat orang tunggu lama.
Aku paling xsuka menunggu orang.
Benci yang amat sangat.
That y aku xpernah buat
orang tunggu lama2 lorh.
Xpernah kots.
Dalam 5.05 dia nie pun sampai lah.
Aku tunggu tempat lain,
tapi tempat lain yang dia g tunggu.
Mengong nak mati dia nieh. Dah la niat aku
baik nak jumpa dia kan.
Aku bengang gila dah time tuh.
Pas jumpa tuhs, salam bagai n teman la
dia g makan jap.
Boleh plak masa duk borak2 tuhs,
dia cakap pasal gambar aku dalam
YM n sekarang.
Dia kata apa taup,
dalam gambar aku nampak gemuk,
n sekarng kurus je. Gambor memang menipu kan
kadang2. bengang je dengan ayat dia.
Aku paling pantang orang cakap pasal
kulit n pasal kurus kering aku.
Nak tau aku dah puas nak gemuk kan
badan tau x?
aku dah frust gila dah nak gemuk kan badan
boleh plak dia cakap sal saiz bdan aku.
N pastu nak g tengok muvie..
aku mcm dah borink dah nak tengok.
bengang nye pasal, aku blah je..
xjadi tengok muvie..
2 jam aku tunggu xberbaloi pun.
Pas tu aku xmsg pun dia..
mati lah orang mcm tu,
Aku balik terus delete nama dia
dalam list YM aku.
Benci people like HIm.
Next time nak bercakap tu pandang2 skit.
Pengalaman yang paling menyampah
dalam hidup aku.

3 comments:

  1. adik kusyg..
    jgn percaya sgt ok net neyh.. memng bengog..:) chill ok..:)

    ReplyDelete
  2. Tia mana tau blog adeq niehs...
    My gosh..

    ReplyDelete
  3. ieda89:
    blog adeq klu xtau mana sah..
    msti taunyer la..
    kn tta..???
    hhehhhe...

    ReplyDelete

Perasaan Anda