Friday, November 20, 2009

EnjoY Sakan.

ClubbinG 1

Biasalah kehidupan Seorang Remaja
xleh lari dengan mengejar keseronakan dunia,
tambahan lagi berada di Kota metropilitan Ini.
permulaan Aku kepada semua
segala, Ini bukan kali pertama tapi kali yang keberapa
sudah lupai bhaa. Hahahaha.
Tapi kali ini digelar clubbing yang pertama
disebabkan peralihan dari martikulasi
ke Universiti. Tambahan lagi ini
clubbing yang membawa seribu makna.
Detik bermula dengan kawan2 yang ku sayangi
mula mengajak dengan perlawaan yang
omong sahaja. biasalah ngah borink katanya
tetiba kata2 yang ibarat omog kosong
menjadi kenyataan sangat2. aku Apa lagi xkesah jahhh
on jahhh tambahan orang bawak kan.
tempat baru kataka
n.




Pernah dengar Euphoria kan
or MOS.. tetiba sampai3 sahaja dekat sana
aku diperkenalkan dengan seseorang yang
sangat menarik hati, n menerujakan.
Pandangan pertama sudah mengatakan yang
dia seorang yang sangat sombong dan
menyampahkan.



salam U ols ala pegantin Baru kahhh..


Salam dihulur dan disambut
dengan hati yang xrela bagaikan aku nie hantu.
Kawan nya menyambut salam
dengan sangat ramah tamah.
Tut2 melayang duit aku RM4o katanya bayar
cover charge apa ntah.



Cukup2 rm40 y'oll, duit syiling
tu buat bayar tol Tadi.




Best gila siot dalam nie, music yang
update jerhs...xnyesal r bayar mahal2 tambah2 lagi
orang yang akan aku usha sampai
dapat meleraikan kesombongan yang
tinggi tuhs.
Menari sakan la katanya, tanpa2 sedar dia dah
menari sebelah aku, xterperasan yang
dia agak Tingtong lorh..mana xnyerh
2 gelas dah telan.
ok larh tuhs. Xda lah manyak kan, tapi untuk dia yang
badan mcm tuhs, xokeyh kots.
aku pun layan music bagai nak gila katanya. Layan2 dengan menari dengan
sapa pun ntah la..men ada depan mata sambar saja
ala kat dalam nie bukan orang kesah pun.
Alih2 tengok jam dah tepat pukui 2.30 pagi
nak keluar lahs.. dahaga air sangat, nak kena g beli n
makan nasi niehs. lapor katanya, Huhuhuhu.
Ingat kan perkenalan aku dengan nya tamat disini sahaja
upanya, dia g makan n minum sama2 ngan kitaorg.
masa makan baru perasana raut wajah n tubuh dia
seadanya. Macam pernah kenal jerh. tapi di mana yerh..
pinjam ayat yerhs.. kejap jer pinjam okeyh.



ayoyo, kedai mamak bagai. Bulunya. Ayoyo.



Kat kedai mamak aku pijak yang
xpernah makan kedai mamak before this.
makan pun roti canai yang okeyh la.
Nama dia diperkenalkan, nama aku diperkenalkan
semua orang macam dah tau je
aku syok ngah dia niehs.
Boleh kah orang nak tahu obias sangt ke yang aku
ngah ngusa dia wehs.. Mati si gini bhaa.
hahahahahaa. lantak la yang penting
aku teruja lorh tengok dia. sangat2 teruja. pas makan
xtau nak lepak mana, dia ajak lepak sama kat umah
kawan pompuan di.
so kami lepak la n tdow sana sampai pagi. padahal esok da kelas math nie
janji bagai nak rak xnak ponteng kelas math yang tersayang tuhs.
tapi bagaimana kah mampu kutahan yang
kelas math n Titas terpaksa dilupakan. maafkan aku,
bukn ku sengaja tapi terpaksa. Inikah yang dinamakan
terpaksa. Hahahhaah No way katanya.
Alangkah seday nya tiba saat untuk meninggalkan dia
n tiba masa untuk pulang keUni. Jangan ingat
nak bersama dia 24 jam kah.
ingat apa..
dia budak Poli syah alam, aku dak UitM yang dekat antara satu
sama lain. boleh jumpa bila2 masa lorh,
sebelum pulang sempat lagi untuk
aku bertukar number semua bagai. alangkah happy dia
bagi number dia.




Terkejut2 monkey pun, leh control cun Siti lagi okeyh. cantik Bagai Siti.



Sangat terkejut monkey katanya.
mana xterkejutnya. orang yang kau usha dari mula2 jumpa
sampai time nak balik boleh dia
bagi number dia. mana xnaik sheh aku.. kahkahkah.
okeyhla tuhs.
Balik rumah aku terus sambunk tidow yang
amat lena itu di atas katil sendiri.
sampai la kepetang yang tidak tahu pukul berapa,
yang aku ingat waktu nyerhs,
yang penting dah hampir pukui 5 petang.




jam guess Okeyh yang penting !!



Terkezut monkey makyeh aku sekali lagi.
Masih lagi aku teringat tentang keindahan dan keasyikan sidia pada pandangan
aku.Kalu korang tengok mesti korang rasa
nyampah coz not ur T kots.
cukupla dulu menceritakan kisah clubbing ku yang pertama
menjejakkan kaki ke Universiti ini. yang membawa seribu erti
yang sangat membahagiakan.
thank U buddy.

No comments:

Post a Comment

Perasaan Anda