Wednesday, November 25, 2009

RinDu Nya

Kenapa Lah aku
xdapat nak melupakan si dia.
Dia xda lah special sangat pun.
semua orang kata dia tak *******.
Tapi bagi aku dia lain
daripada yang lain. Dia ter amat lah lain.
Aku sungguh xdapat nak lupakan dia.
Even every single day mesti aku
tengok muka dia.
Sekejap pun xperlah asalkan dapat tengok.



angau macam nie lah aku.


know what, tiap3 hari aku ada alasan tersendiri tuk jumpa
dia. Tengok dia main futsal.



Tengok dia makan, sokong dia. Menjerit untuk
menyokong dia. Semangat hell nak sokong dia Kan.
Bagus x aku. Kawan2 aku lain sokong
pakwe masing2,
Aku pun sokong jgak, tapi sokong dia sebagai kawan
aku jerh.


ala2 cheerleader kan.


Dia nak aku,,,,
hahahhaha masalah larh. Xkan berlaku nyerh.
Tapi, even aku buat dia mcm tu pun, dia
susah sangat nak tegur aku. Diam membisu seribu bahasa
apa lah salah aku kan. Apa lagi aku
nak buat untuk membahagia kan hati dia
Tiap2 hari aku pergi jumpa
dia, ajak dia makan. Kadang2 tu dia kata xnak
g, tapi aku majjuk skits, n xmengharap pun dia datang
tetiba muncul depan mata. Ada jgak dia
datang. What should i think about his acting toward me?
Adakah aku je yang perasan mahupun
dia memang ada apa2 yang
semua orang xmampu untuk mengetahuinya?
Yang mana satu yerhs?
Compius sudah. Tapi kan. Aku betul2 mengharapkan
kehadiran dia Dalam hidup aku.
Xtahu lah kenapa kan sejak
dia datng dalm hidup aku nieh,
aku xleh lupakan dia sedikit pun
Even sekejap pun mesti aku windu dia lorh
teruk x aku niehs.. sangat teruk kan.
Aku nak sangat bahagia dengan dia mcm
kawan2 aku bahagia.
Tapi aku juz boleh bermimpi je untuk bahagia dengan dia
Mimpi kadang2 boleh menjadi kenyataan toi x?
Bagus x?
Tapi nak menunggu untuk mimpi menjadi
kenyataan tu yang sangat susah tuhs.
Tau x... Kawan aku pernah borak ngan dia. Kawan aku
tanyalah :
CikWan : Ehhh, kalu adeq minta ko, ko ok x?
Dia : Ok jerh, tapi aku suka pompuan.
Cikwan : Ala, dia minat jerh.
Dia : ermm okeyh.

Waktu lain kawan aku juga pernah tanya n dia pernah bagtau:

Dia : Aku teringin nak happy mcm syah n as. Bersama sentiasa.
Next sem aku nak cari awek
r sorang. Kalu xda jgak awek nak dkat aku
Aku couple jer ngan Adeq.
Cikwan : Ok jgak TUhs.

Kadang2 apa yang Cikwan bagitau tentang apa
yang Dia bgtau cikwan,
membuat kan aku terfikir?
Apa sebenarnya dia ni?Dia kenapa?Dia betui ke?Aku orang
terakhir pilihan dia ke?
AKu tersenarai jgak ke dalam
pilihan hati dia tuk
jadi couple dia?
Atau pun dia juz main2 je dengan kata2dia.

Aku sangat dan teramat xfaham dengan dia.
kenapa dia sangat la senyap bila ngan aku.
Apa aku nie bisu ke dengan dia.
Mungkin dia anggap aku bisu kots.

Nak tau jgak, Da one day kitaorg g makn sama2
waktu tu lepas dia main futsal. Dah menjadi aktiviti harian rumah
diaorg lepas futsal lepak minum.
Aku join skali.
Aku order makan n dia makan dengan aku,
makan daging gorang kunyit.
Terharu jgak. Yang paling penting.
Kawan dia cakap2 ngan aku, tentang ubat yang aku
bagi dkat kawan dia.
Dia mcm marah n cakap menunjukkan dia
xsuka aku Borak ngan kawan dia.
Aku juz leh borak ngan dia je.
Aku pandang kawan dia n saja whisper sumtink kan
n aku ternampak dia pandang mcm xska apa yang
aku buat dengan kawan dia.
Dia pernah marah aku pegang rokok.
Dia pernah cakap adeq jangan hisap rokok
T ngadu dekat mak.
Dia sengaja guna ayat mcm tu sebab
ada kawan2 dia. Xda la kawan2 dia cakap yang bukan2 kan.
Aku faham maksud dia
yang dia xnak aku merokok.
N aku pernah teringat yang dia xsuka awek dia
hisap rokok, n bila aku naik kereta dengan dia
aku tengah drive dia mesti mintak nak drive.
tetiba teringat jgak yang dia pernah bgtau dekat kawan dia
in front of me.
Dia : Kalu aku aku xbagi awek aku drive. Aku xsuka tengok awek aku drive.
So semua kata2 dia membuatkan aku
terfikir panjang. Adakah dia bermaksudkan sebegitu rupa,
ataupun aku sahaja yang melayan perasaaan bodoh ku.
mungkin jua. hahahahhahahaa.
Sesungguhnya. Aku menantikan jawapan darinya.
siapakan aku yang sebenarnya untuk kepastian
dalam kehidupan.
Sekian. Yang terpenting Aku, Dia.

No comments:

Post a Comment

Perasaan Anda