Thursday, November 19, 2009

SiapaKah Dia.

Inilah Ibuku Yang Tercinta.
Kharimah Binti Zakaria.

Ibu yang memahami dan menyanygi anaknya.
Terima kasih Ibu kerana Melahirkan Daku.












Ini satunya abang yang aku ada dalam keluarga aku. Mestilah sayang dah nama abang kan.
Mohamad Firdaus Bin MohD Din.














Inilah Geng2 aku Ketika Mula2 menjejakkan Kaki
ke kolej matrikulasi perak.
Dari atas kiri kekanan, Epis, Mama, Cikdean,
Faiz, Am, Shimi, Adeq,
Kue. Sayang sekali Papa xda dah masa nieh
dah keluar pergi buat MA.


Inilah Group Aku yang Ntah apa2 seronok memanjangkan. Happy wehs..
Faizal, Adeq, Kaklong dan Mak.











Kengkawan Di Kolej Kediaman Jati.
Irie Von Mohamad, Nazreen, Syuk, Sayangnya Madi Jadi Jurugambor.










Kelas TH2 Zaman PDT aku. aku Pdt sudah xmampu
nak masuk PST sudah.













Keluarga SPKG 5. Keluarga yang amat
menggembirakan dan mencuit hati.










SeMua yanG dIbawah Adalah Rakan2ku
.

















Ermmmm.






















GamBor2 DiaTas Bakal Di Update Time To Time.

4 comments:

  1. Kepada Yang Melihat Gambar2 diatas dan secara tidak sengaja gambar kamu orang tiada. Itu tidak bermakna kamu ukan kawan saya tetapi disebabkan kamu tidak bergambar dengan saya ataupun koleksi gambar2 anda didalam laptop baru saya tiada. Ampun dan maaf dipinta buat yang terasa. Semua yang mengenali saya adalah kawan yang saya sayangi. amin.

    ReplyDelete
  2. tau x pe!!!pasni kita camwhorring byk2 k :D

    ReplyDelete
  3. i down ngan gamba2 kat cni.... giler uols!!!

    ReplyDelete
  4. To Diane = Im sorry diane. I dun mean to left out ur pict k Baby.. Im so sory.

    To Angah = I know babe. Im going crazy till this moment...

    ReplyDelete

Perasaan Anda