Friday, December 18, 2009

Apa Salah Aku !!

Mesej Pertama;
" Bestnya Geng2 Dia g Genting, aku xdiajak
pun. Mcm Haram je...Kan? Thanks...))) "

Mesej Kedua;
" Ms nk naik Flight. aku la mula2 ko cari.
tapi kalu nak berhibur.
Haram Ko cari kan? Mulai hari ni.
Aku putus kawan dengan org mcm kamu.BYe "


What !!!!!!
Terkedu gila aku baca msg Tuh.
Dahla Baru Bangun TDOW.
SENTAP !!
Aku lah yang dipersalahkan.
Aku yang sakit kepala
memikirkan semua ini,
aku Yang berkorban semua benda
dan aku jgak Yang dipersalahkan.
Salah aku ke xajak MT tertinggi Ke genting.
Layak ke aku nak ajak MT semua ke
genting.
Bukan ke dah ada persindangan
dan perbincangan antara MT semua UNTUK ke genting.
Perlu lagi ke invitation Daripada aku.

AKu kehilangan seorang Abang
dan Juga seorang Kawan hanya kerana
genting????
WTLV !!
Aku yang dipersalahkan KE? Aku ke
Yang wajib Kena dengan semua INI?
Aku Ke? Aku xpernah berniat untuk
tidak mengajak semua orang.
Kalau boleh siap nk
Buat proposal lagi tentang TRIP ke genting niehs.
Tapi nk buat mcm mana,

Aku BUKAN anak AGONG !!
Aku BUKAN anak PERMAISURI AGONG !!
Aku BUKAN anak PERDANA MENTERI !!|
Aku BUKAN anak MENTERI- MENTERI !!
Aku BUKAN anak Wakil RAKYAT !!
Aku BUKAN anak orang KAYA !!.


Aku xmampu nak MESEJ semua org
ajak pergi KE genting bersama2.
Aku dah bgtau semua
orang yang AKU ajak.
Ajak LA kawan2 kamu yang NAK pergi.
Sampaikan lah pada yang lain.
SUMPAH!! aku xmampu nak MESEJ semua org.
Pernah aku lakukan ,
tapi failed, Tidak BERJAYA.

Bagi PIHAK MT, ada org sendiri yang
akan bercakap.

Bagi pihak SPKG5 aku yang bercakap.

Bagi PIHAK kawan2 LAMA Faiz Yang Bercakap
dan mengedarkan berita.
SO jangan aku dipersalahkan.

Adakah PUTUS nya hubungan Adeq dengan KAMU
akan membuatkan PUTUSNYA
hubungan ALUMNI KMPk dengan ADEQ?
ADEQ sanggup undur diri dari
semua INI.
ADEQ xsanggup lagi UNTUK dipersalahkan BUAT
kesekian KALI.
AWAL MUHARRAM 1431H ini,
adeq menyusun sejuta kemaafan
kepada
sesiapa sahaja YANG terasa dengan adeq
kerana TIDAK menjemput atau
mengajak KE genting HIGHLAND bersama2.
Bukan terdaya KUDRAT ku untuk semua.
Kebaikan YANG aku berikan DIBALAS !!.
THanks SEmua. THanks A LOT...
AKU mengundur DIRI dari FAMILY ALUMNI
yang TERSAYANG. yang pasti Abang2 dan KAKAK2
semua TIDAK mahu melihat muka
yang membawa keburukan INI
didalam KELOMPOK ALUMNI
yang MULIA.

Terima Kasih DAN Seribu KemaaFAN ku POHON.

11 comments:

  1. MT tu makna nyeh majlis tertinggi ALUMNI...cma...brapa result ko wehs..

    ReplyDelete
  2. salam...
    adeQ,wat bodo je ngan orng sebegitu..
    they think diri mereka tu BAGUS sgt!
    dia je yg betol!kita ni salah..
    pe ingat kita ni muda, manjang kita ni salah?
    name je da tua!tapi perangai macam haram!

    ReplyDelete
  3. sokong miera...
    adeq dah bg yg terbaik kan..
    biasala mulut owng...
    jgn biarkan drimu dipengaruhi dgn kte merka itu...

    ReplyDelete
  4. la, pe cite lak nih?

    ReplyDelete
  5. kakmira = akak mmg betul apa yang akak ckp..
    adeq mmg dah faham dengan org yang xda sesiapa suka dengan org mcm dia tuhs..

    kakecah = buat yang terbaik pun org xpuas hati jgak akk...

    abg awang = citer ne...saya dah xda kawan...hahahaha..xkesah kots...

    ReplyDelete
  6. haih.....
    motif nak down???
    rilek la...
    ape yg kite wat, xsume org suke,...
    so HABUT la ape org nak ckp...
    yang penting kite xkaco org kan???
    abg S tu emo kjap jah..
    t ok la kot..huhuhuu,...
    kite sume sayang u adeq...

    ReplyDelete
  7. to awang..
    biasa la tu awang..
    bnde2 camni mmg selalu jd..
    kontroversi je lebih!hehehe

    ReplyDelete
  8. sapa Abg S tu pejal?
    for me there is no 2nd chance..

    ReplyDelete
  9. baik bkawan dgn buku, x pening kpale.. ngee~

    geng2 yg baik tu ramai lagi, bukan sorang tu je bole buat kawan. sekian, motivasi pagi.

    XD

    ReplyDelete
  10. ahha motivasi pagi la abg...
    huhuhuhuhu..
    tapi sday la kan..saya sayg dia mcm abg saya sendiri..
    tapi dia..hahahahha..
    mati lah...abg cepat jadi follower..

    ReplyDelete

Perasaan Anda