Tuesday, December 22, 2009

JANTAN buatcara JANTAN !!

Aku : Pinjam Sweater Jap, Sejuk R.
Xmacho R xbg Pinjam..

Dia : Masalah Nye babe, ko
tu JANTAN buatla cara JANTAN.

Sentap Gila aku ayat Tuhds,
Tetiba jerh nak bgtau mcmTu knapa?
Apa masalah ko yang sebenarnya?
AKu mmg xfaham gila?
Aku tahu lah aku mcm nie kan,
tapi perlu ke mention ayat mcm tu depan
khalayak ramai yang ngah
beratur nak main go cart.
Patut la dari bawah lagi masa nak naik Sky Way
nampak pelik je dengan aku.
Aku terla kan pegang tangan dia. X sengaja kots.
Boleh dia kata, KITA GAY ke?
aku tarik tangan dia nak soh jalan cepat.
Salah ke?

Aku pelik R...aku mmg macam nie...
knapa org mesti takut nak jalan
ngan aku. Geli nak JAlan ngan aku,
sampai soh aku buat jantan sejati lah.
Untuk pengetahuan semua,
kalu xsuka jalan or kawan dengan
aku bgtau je depan2,
bgtau je ;

Weh adeq AKU xsuka kawan
dengan org mcm KO!!
AKu leh Terima KOts....Apa salahya
aku sampai ITU pun
kamu nak malu n benci...
Aku mula sedar siapa diir aku
yang sebenarnya.
N siapa kah kawan aku yang
sebenarnya.

7 comments:

  1. Jantan sape tu? Hahaha... Kesiannye kat ko...

    ReplyDelete
  2. tahu xper...xkan korang xtau cerita kots...

    ReplyDelete
  3. sape tue? pk die bgus? ckp die pandng dulu ats langit bawah bumi nie sape punye die nk hanjing2 org cmtue. mati baekk la mamat tue.

    ReplyDelete
  4. Tu yang xlh blah Tuhs..aku bengng gila sehhhh

    ReplyDelete
  5. hum . . ala. . tiap org ade lebeyh dan kurang .
    jadik die takde hak tok mencaci.
    busuk towl ....

    ReplyDelete
  6. kan bagus kalu semua org mcm ko cma...huhuhuh

    ReplyDelete
  7. deq,ako belek2 balik blog ko,bru ako taw jantan yg mane 1. huh..

    ReplyDelete

Perasaan Anda