Tuesday, December 8, 2009

Memalukan Semua Orang !!

Aku Sentiasa Memalukan Semua .

Aku Tidak pernah meminta untuk
dilahirkan kedunia ini dengan
kehidupan yang akan memalukan semua
yang berada di sekeliling aku.
Aku sungguh tidak terlintas untuk
memalukan semua yang berada di hadapan
atau mereka yang berdampingan dengan aku.
Aku xmenyangka semua yang
aku lakukan memalukan mereka.
Mungkin kenapa mereka xmau keluar
dengan aku adalah disebabkan
perwatakan aku yang lembut dan PONDAN
bagi sesetengah orang. Nanti mereka
dikutuk dan dihina sebagai GAY plak kan.
Yerlah mana x nyerh merekakan
lelaki yang gagah perasa
mana nak nyerh dekat dengan aku yang
macam ini kan. Lelaki2 diluar sana pasti
akan kutuk dan mengata mereka
yang mereka GAY la kan..
dah rapat dengan budak lembut macam
aku nie kan.
Pondan sial.
Bodoh nak rapat dengan abang2 dan akak2 yang
baik semua tu knapa. Ko tu sembahyang pun x.
benda jahat je ko buat.Semua yang baik
xpernah ko buat. So kena
terima hakikat la
yang ko xlayak bersama diaorg,.
Orang mcm aku nie mmg layak
tok duduk dengan orang2 jahat je
n layak untuk aku bersendirian
tanpa yang lain. Aku dari dulu memang hidup
seorang diri
dan xpernah rasa bahagia dengan sapa2
pun. Orang JALANG mcm aku nie
mmg xleh bersma orang2 yng
baik dan bahagia mcm mereka.
Maaflah jikalau selama nie aku
memalukan semua
yang ada didepan mata aku bila berdampingan dengan aku.
Sumpah aku xpernah berniat
nak memalukan semua yang
berdampingan dengan aku. Aku xpernah
berniat nak melakukan semua ini
dan memalukan mereka.
Sumpah bagitau korang.
Tapi dah ternyata aku memalukan semua
aku sanggup undur diri
dari family yang aku sayangkan selama ini.
Aku sayang mereka yang amat sangat
aku xpernah rasa bahagia sebahagia
bersama family ini, Yang membawa sejuta keceriaan ini.
Demi mengekalkan kebahagiaan mereka
aku sanggup untuk undur diri.
Sayang korang semua.

No comments:

Post a Comment

Perasaan Anda