Wednesday, December 16, 2009

BeraNI MaTi niehSSS !!!!

Bahagia Yang Tidak TerHingga.

9.12.2009

Semalam bersama nya amat
membahagia kan. Kehadiran nya
dinanti yang teramat sangat.
Segala impian aku untuk bersamanya
akhirnya dimakbulkan
bila mesej pertama darinya aku
terima seperti berikut.

dia ' Hai..Kat ne?'
aku ' kat rumah naper ?'
dia ' jom overnight '

dan seterusnya. Dengan perasaan yang amat
terkejut dan terkedu aku
terus mengemas dah
pack baju aku untuk overnight dengan dia.
Aku terpaksa bawak baju
yang okey2 skits coz esok
nak keluar dengan kengkawan plak.
Dah la janji dengan diaorg pagi lagi kots.
Macam mana pagi keesokkan hati
untuk tinggalkan dia.
Semua ini bermain dalam hati aku.
Yang penting aku xsanggup
nak cancel program yang
dah lama plan demi dia.
aku pun sayang kawan2 aku jgak.
hUhuhuhu. Asalkan dapat bersama dia
semalam sudah cukup buat aku
sebelum dia balik ke Kedah untuk cuti semester.
Yerlah susah sangat nak bersama dengan dia.
Ntah la bagi aku dia lain sangat2.
Dah la dia cuti sebulan kan.
Dia dak POLI cuti lain
dengan UiTM. Sem depan plak dia ada
LI, nasib baik dekat kawasan SHah Alam kan.
Ada la jgak peluang nak JUmpa kan.
asalkandapat Jumpa pun
sudah cukup bagi aku.
Nak di jadikan cerita lagi, malam tu dia
tunggu aku dekat KL sentral before g Hotel tok
overnight.
Hotel kawasan ChowKit la Murah skit kan.
Dia lak xtahu jalan ke chowkit terus
jawabnya aku lah yang
kena pandu arah nanti.
Nasib baik aku dah mahir dengan jalan2 KL yang
macam hapa niehs.
Nada terkejut dalam Hati aku
masih ketara lagi kots. Dalam pukul 10 aku
sampai KL sentral dan jumpa dia.
Dia nampak ngantuks sangat.
Yerlah baru habis exam rupanya.
Terus ajak overnght.
Bangga jgak la aku kan.Dia ajak overnight.
Sampai je Chowkit, kitaorg terus
masuk hotel. Hotel **** hahaah.
Mana bleh bgtau nanti korang rush kitaorg
plak lain kali kan.
Hahahhaa. Yang penting hotel tu biasa je.
Ada aircond yang penting kan.
Kitaorg masuk je bilik terus aku amik
towel g mandi. BUkan apa aku mmg xmandi
dari kui 6 ptg tadi. Berpeluh kots. Dat Y mandi.
Pas mandi , dia plak masuk bilik air.
Kuar2 bilik air dia pakai towel je.
apa lagi kan.
Nafsu masing2 xterkawal lah.
Kami PUn.

***Y&&&%$###%%&&*(((****

Boleh plak lepas &&&&****^%$####%%^
dia cakap baru sekali..masih awal lagi,,
hehhehehe,,
masa berlalu mcm tu je..
pas *&&^%$%^&& dia masih lagi pakai towel..
bagi hint for the next session kots..
hahahahaha. Aku on jer,,kitaorg
borak macam2. Dia ni mmg dikenali sbg org yang paling
mnyk bercerta. macam3 dia citer,
Ntah bagaimana kami boleh meneruskan
lagi aktiviti malam kamu
untuk kali kedua.
apa lagi dengan stlye yang lain lah.
style yang mana niehs...
ada lah..maka berlangsung lah,,

**&^%$$##$%%^&&*(((*&^%$#
(*&^%$#@@#$%^&&**

Kali nie lama skits coz cara baru kan.
Huhuhuhu
menong x? Bukan niat nak buat sapa2 marah
juz nak bgtau jer...seronok buat diari kat sini
kan..
Huhhuh
malas nak tulis2 kat buku niehs.
dah lame..hehheheheh. so lepas kali kedua
aku g beli makanan. mmg sangat lapar n penat sangat.
Baru 2 kali buat,
Da lak kawan aku leh buat sampai 6 kali.
mmg sah2 makan ubat.
aku nie kali pertama main lebih dari 2 kali
stu masa yng sama. Penat gila.
Pas makan. Aku niat nak lah tdow kan. Dia pun cakap tadi ngantok
kn penat lah itu lah..
ingt kn dia nak tdow la kan. so aku nak lelapkan
mata dulu lah. aku xleh orang lain tdow dulu dari aku.
so masa nak pejam mata dia sound aku.

" dia plak tdow, org yang lain yg ngantok,
org lain lak yang tdow kan,
baru 2 kali. awal lagi kots "

terkedu weh dengar ayat mcm tu.
adakah ada kali ketiga dan seterusnya
mcm apa yang as cakap.
Mengong niehs. Aku pun dengan semangat gagahkan
badan la tuk bangun.
Pas borak2 dalam pukul 12 lebih.
Kitaorg pun mulakan lagi
proses pergolakan untuk kali
ketiga.
dengan style yang aku paling xsuka..
paling sakit wehs...
tapi sebabkan dia dah lama mintak
aku pun ON jer lah. Tahan untuk dia,
kami PUn..

*T*&^&$%#$@%$^&^(*^&$%#^&*
&^&$%@#@%^$*&^*(&*(

Penat..Pas je Itu.. aku terus rebah..
lenguh. semua ada lah..aku tengok dia ok lagi kots...
xleh mngalah niehs.
Dia masuk toilet pas tu.
aku baring jer lah..nak amik tenaga kan.
Pas tu kami borak lagi
gelak2. tetiba kaur topic sal malam
yang menyedihkan aku.
Cara dia cakap dan explain supaya aku
tahu situasi sebenar spya aku
tahu yang dia xcurang dengan aku
lah konon. n dia nak aku percaya dia
dengan cara penceritaan dia tuhs.
Apa yang dia cakap mmbuatkan
aku lebih sayangkan dia.
Padahal kami Juz Scandal jer. Xlebih dari itu.

pas borak sal kesedihan nieh..aku pun
dengan gatal nieh
sentuh2 la tempat yang sangat2 sensitif nak
show yang aku sayang dia.
Kami pun mulakan lagi agenda yang
seterusnya. Kali keempat kots..dah dia kuat
sangat kau apa lagi.
Kali nie kitaorg buat cara yang
terbaik punya. Cara yang paling aku suka,
Huhuhuhu. thanks awak tunaikan permintaan saya.
aku yang mintak nak buat
cara dat way.
cara yang paling aku mint wehs.
kitaorg pun apa lagi kan.
85643w564^%%#$#@##^%&^*&*(^&%^
%&^$%#$#%$&^%*(&()
&^&%$#$!#%^*(&()

seronok n happy yang amat sangat
padahal esok result sem 1 kuar niehs..mmg gila lah aku nieha..
sangat2 gila...
pas poses kali keempat kitaorg kuar g makan
kat depan hotel.
da kedai makan 24 jam kots..bagus x?
huhuhuhu, masa jalan tuh dah ting2 tong dah aku niehs
dah xlarat gila2 wehs...
xbudget pun sampai kali keempat kots
mengong la aku niehs.

Balik jap g sah2 aku tdw.
nak tdow jerh...
nk tdw wehhh..
please bagi adeq tdow...ok kan.
sampai jew bilik aku terus baring.dia pun baring jgak.
kami pun tdow lah.
dalam pertengahan waktu aku terjaga tengok
dia mangun. aku dengan nada ngantuk tanyalah.

Nape nie?? Rupanya dia xleh tdw..aku pun
teman la dia.
Dalam pukul 4 kots. aku waktu2 mcm nie
menggatal lagi kan.
satu persatu aku bukak dia punya.
then 2,2 hilang benang.
Kami pun teruskan adegan kali ke5 kami,
hari ini dalam sejarah okeyh.
Hahhahaha. Lepas penat dalam pemprosesan
boleh plak dia selsema..kanpa Bah...
cepat2 dia soh aku
picit kepala dia..
Aku pun belai lah kepala dia. Upanya dia nak
soh orang belai dia Bahh..apa la kamu niehs..
aku pun belai jerlah..
sampai lah dia tertido..
aku pun tertido kat kepala dia.
dah tangan aku ngah pegang n urut kepala
dia kan.

Pagi tu aku terjaga tepat2 kui 9 pagi.
aku pun bangun n mandi bersiap nk
g jumpa kengkawan aku,.
aku tinggal kan dia
dengan satu ciuman yang sangat membahagiakan.
Thanks atas kebahagiaan yang
anda Curahkan.


cerita ini tiada kene mengena dengan
yg hidup mahupun yg mngenali.
baca sebagai hiburan sudah !!

8 comments:

  1. Hahhaaha...Seronok x baca cerita niehs....mesti meletop lah kalu buat novel niehs...

    ReplyDelete
  2. deq. . pose pe yg ko suke sgt tue nox? =)P

    ReplyDelete
  3. Cma = post nie R wehs...
    aku suka dorh post niehs...
    perjumpaan terakhir dgn dia sblm dia balik kedah smlm...romantik x?

    ReplyDelete
  4. ahhaaaa...best naaa cerita ni.. i loookee... ose ape paling best tu? tengok sket...teeeettt

    ReplyDelete
  5. hum.. siyes, romantik abis deq. hehe. syiok la tue. hoho. =D

    ReplyDelete
  6. Adam = ala adam kan pose tuh kita nah buat ari tus kan..toi x?
    pose sama yang U ajar I lah adam...U niehs...

    Cma = kalu ko kenal dia kan bagus...

    ReplyDelete
  7. kenapa semua percaya cerita ngarut niehs...mati lah...saja jahs u ols....nak melucah dkat sini,...nk tengok sapa berminat jahs...tolong lah wehs...

    ReplyDelete
  8. haha, hum. deq . . mmg ramai otak biru k. sape tak minat. ahaha. hum, anyway kan jage budak tue leklok deq.. huhu.. dun b like me.. my bad ~

    ReplyDelete

Perasaan Anda