Saturday, January 14, 2012

Selamat Hari Lahir : Siti Suryani Azami

SELAMAT HARI LAHIR:SITI SURYANI AZAMI


" Selamat Hari Lahir My Friends, Semoga kamu diberkati dan disayangi Oleh-Nya Sentiasa. Terima Kasih kerana sudi Jadi kawan saya selama ini. Kita Baru je kenal dua semester dan beberapa hari kan. Tapi aku rasa aku sangat rapat dengan Ko yani, ko boleh kawan dengan orang macam aku nie, ko tahu banyak rahsia-rahsia besar aku, ko ajak aku naik motor dengan ko even ko anak ustaz paling alim dkat seremban tu, tapi ko still boleh tumpangkan aku naik motor dengan ko, Terima kasih banyak-banyak weh sebab memahami keadaan aku yang tiada apa-apa nie weh. Kereta pun aku xda, motor pun ak xda weh. Dulu sebelom kenal ko, aku tiap2 hari duk naik bas je, skunk dah kenal ko, ko sangguo bagi aku tumpang naik motor dengan ko, even kereta yang ko bawak. Aku seronok dapat kawan dengan ko, sebab ko faham keadaan aku, ko leh gelak2 sama2 ngan aku. Mesti lepas ko kenal aku, ko mula kenal perkataan2 yang keji kan, hahahahha...sebab aku banyak mencarut plak. macam2 aku secara xsengaja ajar ko, itu la, ini la. hahahahhahaha. Yang Paling penting yani, ko orang pertama yang tahu berita paling seday dalam dunia ini yani, Aku ingatkan ko xkan kawan dengan aku lagi, tapi thanks a lot yani sebab still terima aku seada nya aku. Aku pun xpasti sama ada aku nie kawan yang baik atau x pada ko. banyak benda yang aku membawa ko kearah yang jahat dan kearah yang baik ada ke ? macam xda jer. ko banyak bantu aku, aku xtau la apa yang aku bantu, tapi aku still suka kawan dengan ko yani. ko ajar aku baca quran, dari kosong atleast skunk aku dah boleh la mengeja kan. banyak perkara baik yang ko bagi pada aku weh, hanya tuhan saja yang mampu balas semua yang ko buat untuk aku weh. terima kasih banyak-banyak dan tak terhingga yani. Sekali lagi terima kasih kerana sudi kawan dengan aku, aku harap kita akan kawan sampai bila2 even ko dah kahwin or ko dah pergi mana2 pun dalam bidang yang ko impikan. aku akan sentiasa sokong ko dari belakang yani. Sekali lagi Selamat Hari Lahir KAAWANKU, and maaf xdaapat nak bagi hadiah dkat ko skunk. Dah dapat duit tarian nanti, aku janji aku akan bagi duit pada ko, Insyaallah"

No comments:

Post a Comment

Perasaan Anda